Στην ισχύ του εκρηκτικού μηχανισμού και τον αριθμό των ατόμων που συμμετείχαν στην βομβιστική ενέργεια κατά του Εφετείου Αθηνών, έχει επικεντρωθεί η Αντιτρομοκρατική Υπηρεσία επιχειρώντας να αποκωδικοποιήσει την τρομοκρατική ενέργεια κατά της Ελληνικής Δικαιοσύνης.
Σύμφωνα με στελέχη της Αντιτρομοκρατικής, η ισχύς του εκρηκτικού μηχανισμού που εξερράγη στην είσοδο των δικαστηρίων επί της οδού Λουκάρεως, ο αριθμός των δραστών και η αποφασιστικότητά τους είναι ενδείξεις ανασυγκρότησης του «αντάρτικου πόλης».
Από τις μέχρι τώρα πληροφορίες στην βομβιστική επίθεση φαίνεται να έλαβαν μέρος τουλάχιστον τέσσερα άτομα, που μάλιστα πυροβόλησαν και κατά του αστυνομικού φρουρού του Εφετείου ώστε να τον αποτρέψουν να τους καταδιώξει. Ο κάλυκας από το όπλο του δράστη έχει ήδη σταλεί για βαλλιστική εξέταση.
Εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι οι κάμερες ασφαλείας στα δικαστήρια είναι εκτός λειτουργίας από το 2002 και η μια που λειτουργούσε δεν έχει καταγραφικό.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.