Τρίτη 26 Δεκεμβρίου 2017

Στο μισό το πρόστιμο σε εταιρεία που απασχολεί με «μαύρα» αν προσλάβει τον εργαζόμενο


Μία συνολική αλλαγή της αρχιτεκτονικής του προστίμου για την αδήλωτη εργασία προανήγγειλε η υπουργός Εργασίας Έφη Αχτσιόγλου, μέσω της συνέντευξης που παραχώρησε στο Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων.
«Το ερώτημα για εμάς δεν περιορίζεται στο ύψος του προστίμου, αλλά αφορά τη λογική που το διέπει, διότι ζητούμενο είναι η εξάλειψη της αδήλωτης εργασίας και όχι απλώς η είσπραξη προστίμων. Υπό αυτό το πρίσμα, προχωράμε άμεσα σε μία συνολική αλλαγή της αρχιτεκτονικής του προστίμου. Συγκεκριμένα, εφόσον η επιχείρηση που βρέθηκε με αδήλωτο εργαζόμενο, προχωρήσει σε πρόσληψη του εργαζομένου με σύμβαση πλήρους απασχόλησης, το πρόστιμο θα μειώνεται σημαντικά, έως και 50%. Πέρα από το πρόστιμο, όμως, η επιχείρηση θα έχει την υποχρέωση καταβολής ασφαλιστικών εισφορών υπέρ του εργαζομένου» ανέφερε χαρακτηριστικά η υπουργός Εργασίας.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.