Με απόφαση του υφυπουργού Αθλητισμού, Γ.Βασιλειάδη απαγορεύτηκε η μετακίνηση των οπαδών του Ολυμπιακού στα Χανιά για το παιχνίδι Κυπέλλου της Τετάρτης με τον Πλατανιά.
Η απόφαση δεν αφορά μόνο την μετάβαση στα Χανιά από την Αθήνα, αλλά την μετακίνηση των οπαδών του Ολυμπιακού είτε μέσα στην Κρήτη, είτε ακόμη και όσων ζουν στα Χανιά και θα θελήσουν να παρακολουθήσουν το παιχνίδι!!!
Το επίσημο έγγραφο αναφέρει πως αυτό γίνεται για σοβαρούς λόγους διαφύλαξης της δημόσιας τάξης και ασφάλειας κατά τα λοιπά και πως για την διεξαγωγή του αγώνα απαιτείται η συνδρομή των αναγκαίων προϋποθέσεων ασφαλείας για αθλούμενους και θεατές.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.