Η διάθεση των εισιτηρίων του παιχνιδιού συνεχίζεται και το ΣΕΦ το βράδυ της Τετάρτης (20/12, 21:00) αναμένεται να είναι... καμίνι, καθώς οι φίλοι των "ερυθρολεύκων" θα σταθούν δυναμικά στο πλευρό της αγαπημένης τους ομάδας.
Ο Γιάννης Σφαιρόπουλος μάλιστα στη συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε ενόψει του τζάμπολ της αναμέτρησης, εξέφρασε την επιθυμία του ίδιου και των παικτών του για να γεμίσει το γήπεδο και όπως όλα δείχνουν, αυτό θα συμβεί.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.