
Την Τρίτη και την Τετάρτη 19 και 20 Δεκεμβρίου θα υλοποιηθεί από τον ΟΑΕΔ το εργαστήριο ενεργοποίησης-κινητοποίησης ανέργων στους νομούς Αττικής και Θεσσαλονίκης, από 09:30 έως 15:00.
Μετά τη διεξαγωγή του εργαστηρίου οι ωφελούμενοι θα έχουν τη δυνατότητα να ενταχθούν σε ολοκληρωμένα προγράμματα συμβουλευτικής.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.