
Στο στόχαστρο του αναπληρωτή υπουργού Υγείας, Παύλου Πολάκη, βρέθηκε εκ νέου η δικαιοσύνη, με αφορμή την ακύρωση της υπουργικής απόφασης για τα πόθεν έσχες.
Ο κ. Πολάκης σε ανάρτησή του στο Facebook χαρακτηρίζει το Συμβούλιο της Επικρατείας σαν... «Σωτηρία της Ελίτ».
"Φαντάζεστε να ειχε offshore εταιρεία η Μπεττυ, η εγω, ο Παππας, ο Σπιρτζης θυρίδες σε τράπεζες, ΤΙ ΑΠΟΦΑΣΗ ΘΑ ΕΒΓΑΖΕ ΤΟ ΣΤΕ για το πόθεν έσχες;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; Μετά τη σημερινή αποφαση νομίζω ότι τα αρχικα ΣΤΕ σημαίνουν ξεκάθαρα πλέον Σωτηρία της Ελίτ" αναφέρει στην ανάρτησή του.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.