Τρίτη 19 Δεκεμβρίου 2017

Ο Λεβέντης έριξε ευθύνες για την εθνική δυστυχία των Ελλήνων στην κυβέρνηση Σαμαρά-Βενιζέλου


Μιλώντας στην ολομέλεια της βουλής ο πρόεδρος της Ένωσης Κεντρώων, χαρακτήρισε τον προϋπολογισμό “λιτότητας” που αφαιρεί εισοδήματα από τους πολίτες με νέους φόρους”. Ο κ. Λεβέντης τόνισε ακόμη πως “ο κόσμος δεν αντέχει άλλο, βγείτε έξω από την Βουλή να δείτε τι επικρατεί”. Όταν οι μισοί βουλευτές χαρακτηρίζουν τους άλλους μισούς προδότες, τότε, είπε ο κ. Λεβέντης δεν μπορεί να προχωρήσει η κοινωνία. Αν το 2012 είχε σχηματιστεί κυβέρνηση 230 βουλευτών, θα είχαμε βγει από τα μνημόνια, αλλά η κυβέρνηση Σαμαρά – Βενιζέλου έφερε το δεύτερο μνημόνιο και μετά ο Τσίπρας που εισέπραξε πολιτικά από την φθορά, κέρδισε τις εκλογές, έταξε τρέλες και τώρα πανηγυρίζουν για τα επιδόματα που δίνουν, και πρόσθεσε λέγοντας “η χώρα κατάντησε νεκροταφείο”.
Για την κόντρα Δικαιοσύνης -κυβέρνησης, ο κ. Λεβέντης υπογράμμισε πως “σεβόμαστε την Δικαιοσύνη πρέπει όλοι να είμαστε πρόθυμοι να μας ελέγξουν”, και ζήτησε την αντικατάσταση του υπουργού Σ. Κοντονή.
Για το θέμα της ονομασίας των Σκοπίων, ο πρόεδρος της Ένωσης Κεντρώων, δήλωσε πως η Μακεδονία δεν θα δεχτεί σύνθετη ονομασία και κάλεσε τα πολιτικά κόμματα να πάρουν θέση για το μείζον εθνικό θέμα.
Για τους πλειστηριασμούς, ο κ. Λεβέντης κάλεσε την κυβέρνηση να φέρει άμεσα στην Βουλή τροπολογία που θα προστατεύει την πρώτη κατοικία και πρόσθεσε πως πρέπει να γίνει ουσιαστικά μια κοινωνική συμφωνία για να αντιμετωπιστούν οι επιπτώσεις από το κόστος.
Κλείνοντας την ομιλία του, ο κ. Λεβέντης αναφέρθηκε στις δημοσκοπήσεις λέγοντας ότι “τα ποσοστά της Ένωσης Κεντρώων θα είναι έκπληξη στις εκλογές. Εγώ είμαι πολιτικός πρωτογενούς τομέα, πόρτα -πόρτα, χωριό, πλατεία, καφενεία. Ο λαός θα μας δώσει το ποσοστό που μας αξίζει”.





http://ysterografa.gr/ο-λεβέντης-έριξε-ευθύνες-για-την-εθνικ/





Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.