
Συνεχίζονται μέχρι αυτή την ώρα οι οδομαχίες στην περιοχή των Εξαρχείων, οι οποίες ξεκίνησαν λίγο μετά τις 20:00 με την ολοκλήρωση της πορείας για την επέτειο της δολοφονίας του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου.
Στη γωνία της οδού Στουρνάρη και πλατείας Εξαρχείων ένα δεύτερο αυτοκίνητο τυλίχτηκε στις φλόγες.
Περισσότερα στο https://www.newsbeast.gr/greece/arthro/3071682/stis-floges-ke-deftero-aftokinito-sta-exarchia
Βίντεο-Φωτορεπορτάζ: Γιάννης Κέμμος



Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.