Οι "κίτρινοι" μετά την ολοκλήρωση του προγράμματός τους έκαναν μία μία μικρή γιορτή στα γραφεία της ΚΑΕ Αρης, ενώ το "παρών" έδωσε και ο εντεταλμένος σύμβουλος της ομάδας τους, Μάνος Λάσκαρης.
Νωρίτερα και με αφορμή τα γενέθλια που έχει ο Παναγιώτης Γιαννάκης την Δευτέρα (1/1) σύσσωμη η ομάδα του Αρη βρέθηκε στο "κίτρινο" μουσείο. Ο "Δράκος" παρέλαβε από τον πρόεδρο του μουσείου, Πέτρο Ράσογλου,μία προσωπογραφία του, η οποία ήταν δώρο του ζωγράφου, Ντίνου Παπασπύρου, ενώ προβλήθηκε και ένα video με μερικές από τις μεγάλες στιγμές που έχει ζήσει με τον Αρη.
Photo Credits: Aris BC
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.