Σάββατο 30 Δεκεμβρίου 2017

Γεννηματά: Η κυβέρνηση πρέπει να φύγει το γρηγορότερο


Η επικεφαλής του Κινήματος Αλλαγής, Φώφη Γεννηματά σε συνέντευξή της στην εφημερίδα «Το Βήμα», τονίζει πως η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ πρέπει «να φύγει το γρηγορότερο», καθώς η παραμονή της «εντείνει το αδιέξοδο» και εκτιμά ότι «ο χρόνος για την κυβέρνηση μετρά αντίστροφα».
Σημειώνει ότι το Κίνημα Αλλαγής δουλεύει για την ανατροπή των πολιτικών συσχετισμών την οποία θεωρεί ως βασική προϋπόθεση για την προοδευτική αλλαγή που έχει ανάγκη η χώρα.
Αναφέρει ότι «το παραμύθι της "καθαρής εξόδου" (από το μνημόνιο) δεν έχει ακροατές», επισημαίνει ότι «ο κ. Τσίπρας και η κυβέρνησή του έχουν ήδη υπογράψει μνημόνια διαρκείας. Μέτρα και δεσμεύσεις που θα ισχύσουν μετά τη λήξη του 3ου Μνημονίου και που στην ουσία συνιστούν ένα 4ο Μνημόνιο και μάλιστα χωρίς χρηματοδότηση αυτήν τη φορά», προσθέτοντας: «Αλλά το παραμύθι τους θέλει και δράκο. Γι' αυτό επιχειρούν ταυτόχρονα την όξυνση, την πόλωση και τον διχασμό».
Η κ. Γεννηματά μιλά για τις «οδυνηρές εμπειρίες» των πολιτών από τα έργα και τις ημέρες της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, βάσει των οποίων και θα την κρίνουν «και η απόφασή τους θα είναι η αμείλικτη καταδίκη», ενώ οι κυβερνώντες «θα μείνουν στην ιστορία ως η επιτομή του τοξικού συνδυασμού πολιτικής εξαπάτησης και ανικανότητας».


Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.