Σάββατο 2 Δεκεμβρίου 2017

Νατάσσα Μποφίλιου: «Με έφτυσε ένας φασίστας στον δρόμο»

«Για όσα είναι σοβαρά, παίρνω θέση. Για τους πρόσφυγες, τη Χρυσή Αυγή, το δημοψήφισμα. Αν μπορώ με την αναγνωρισιμότητά μου να βοηθήσω έναν άνθρωπο να νιώσει ελεύθερος, το κάνω» μας λέει η Νατάσσα. 
«Έγραψα στο facebook υπέρ του Συμφώνου Συμβίωσης και με διέγραψαν πολλοί. Η απόφασή μου να συμμετάσχω στη συναυλία για την Ηριάννα ήταν πολιτική. Είναι θέμα δικαιοσύνης και δεν με ενδιαφέρει αν χάσω κάποιους οπαδούς μου».

Τι είναι πιο σημαντικό; Να είσαι ο εαυτός σου ή να είσαι διάσημος και να σε αγαπάνε όλοι; 
Δεν εμπιστεύομαι καθόλου τους ανθρώπους που τους αγαπάνε όλοι.
Θυμάμαι τότε που θαρραλέα τα έβαλες με τη Χρυσή Αυγή... 
Μου είπαν διάφοροι, γνωστοί και φίλοι, «είσαι με τα καλά σου;» Φυσικά και είμαι στα καλά μου. Δέχτηκα απειλές. Από το «θα σε κρεμάσουμε στο Σύνταγμα από τα άντερά σου» μέχρι που ένας με έφτυσε στον δρόμο!
Φασίστας; 
Ναι.
Τι έκανες; 
Έμεινα μαλάκας, δεν κουνήθηκα. Έμεινα άγαλμα, δεν το περίμενα.
Φοβήθηκες; 
Όχι. Και όχι επειδή είμαι ατρόμητη, αλλά είχα βαθιά πίστη. Προέρχομαι από ένα ιδιαίτερο σπίτι. Όταν έγινε αυτό με τη Χρυσή Αυγή, οι γονείς μου μου είπαν «είμαστε υπερήφανοι που είσαι κόρη μας, ό,τι και αν συμβεί, δεν πειράζει, άξιζε ο κόπος να ειπωθεί κι εσύ έκανες το χρέος σου, μίλησες κατά του φασισμού». Δεν μου είπαν, πρόσεξε παιδί μου, μην κάνεις αυτό κ.ο.κ. Πρέπει να μη φοβόμαστε.



Απόσπασμα από μεγάλη συνέντευξη της Νατάσσας Μποφίλιου στη σημερινή «Εφημερίδα των Συντακτών Σαββατοκύριακο» με αφορμή την παράστασή της «Μπελ Ρεβ» που παρουσιάζεται κάθε Σάββατο στο «Διογένης Studio» (Συγγρού & Αμφιθέας. Ώρα έναρξης: 21.45, εισιτήρια θεάματος (χωρίς να είναι υποχρεωτική η κατανάλωση ποτών) από 10 έως 35 ευρώ.

Φωτογραφίες: Μάριος Βαλασόπουλος.                                                                                                                                                                                                                                                        πηγή: http://e-tetradio.gr/article/15475/Natassa-Mpofiliou-Me-eftuse-enas-fasistas-ston-dromo

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.