«Ζητιάνοι» γίνονται οι διευθυντές των σχολείων κάθε χρόνο για να προμηθευτούν πετρέλαιο θέρμανσης αφού τα χρήματα από το Κράτος δεν επαρκούν για να καλύψουν τις λειτουργικές ανάγκες
Σε αναζήτηση χορηγών για λίγο πετρέλαιο έχουν επιδοθεί Σύλλογοι γονέων και Κηδεμόνων και διευθυντές σχολείων στη Βόρεια – κυρίως – Ελλάδα λόγω έλλειψης χρημάτων αφού ο κρατικός προϋπολογισμός, λόγω μνημονίων, έχει μειωθεί σε τέτοιο βαθμό για τις ανάγκες των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων που μαθητές, γονείς και δάσκαλοι, βρίσκονται σε απόγνωση.
Το πρόβλημα εστιάζεται, στις βόρειες περιοχές της χώρας, εκεί όπου η θερμοκρασία πέφτει αρκετούς βαθμούς υπό το μηδέν.
Πολλοί μάλιστα είναι οι διευθυντές σχολείων που στέλνουν αιτήματα σε ιδιωτικούς οργανισμούς και φυσικά πρόσωπα ζητώντας τους οικονομική βοήθεια. Και όλα αυτά παρόλο που η κρατική επιχορήγηση έχει φτάσει στα σχολεία. Ο διευθυντής δημοτικού σχολείου Σαμοθράκης κ. Χαράλαμπος Διαμαντής μιλώντας στο
Ο κ. Διαμαντής ο οποίος όπως επισημαίνει έχει διδάξει και έχει περάσει από πολλά σχολεία στον Έβρο εξηγεί την τραγική κατάσταση την οποία αντιμετωπίζουν τα τελευταία χρόνια πολλά σχολεία. «Έχω κάνει σε πολλά σχολεία στον Έβρο και είμαι ο πλέον κατάλληλος να σας μιλήσω για αυτό το θέμα. Φανταστείτε ότι πέρυσι ο Δήμος Αλεξανδρούπολης είχε κλειστά τα σχολεία μια εβδομάδα για να κάνουν οικονομία στο πετρέλαιο γιατί είχε -10 βαθμούς κελσίου και αυτό γιατί δεν υπάρχει καμία μόνωση στα κτίρια. Πέρυσι ήμουν σε σχολείο του Έβρου όπου η θερμοκρασία από το Σεπτέμβριο μέχρι και το Φλεβάρη ήταν σταθερά στους -8.
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.protothema.gr/greece/article/737350/kanoun-eranous-gia-na-agorasoun-petrelaio-sta-sholeia-tis-v-ellados/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.