Κυριακή 10 Δεκεμβρίου 2017

Τα πλάνα των Λουτσέσκου και Ουζουνίδη για το ντέρμπι

Τα πλάνα των Λουτσέσκου και Ουζουνίδη για το ντέρμπι
Το ντέρμπι του ΠΑΟΚ με τον Παναθηναϊκό στην κατάμεστη Τούμπα ξεχωρίζει από το πρόγραμμα της 14ης αγωνιστικής της Super League.
Μάλιστα όπως όλα δείχνουν τόσο ο Ραζβάν Λουτσέσκου, όσο και ο Μαρίνος Ουζουνίδης έχουν καταλήξει στους παίκτες που θα αρχίσουν στο παιχνίδι.
Έτσι ο τεχνικός του «δικεφάλου του Βορρά» αναμένεται να παρατάξει την ομάδα του με τον Πασχαλάκη στο τέρμα, ενώ στην άμυνα θα βρίσκονται οι Μάτος, Βαρέλα, Μαλεζάς και Κρέσπο.
Στη μεσαία γραμμή θα αγωνιστούν οι Μαουρίτσιο, Κάνιας  και λίγο πιο μπροστά ο Πέλκας. Στην επίθεση θα είναι οι Μακ, Λημνιός και Κουλούρης.
Από την άλλη ο προπονητής των «πρασίνων» θα ξεκινήσει με τον Διούδη στο τέρμα και τους Γιόχανσον, Κουτρουμπή, Μολέδο και Χουλτ στην άμυνα.
Στο χώρο του κέντρου θα κινούνται οι Κουρμπέλης, Λουντ και Χίλιεμαρκ, ενώ η επιθετική τριάδα θα αποτελείται από τους Βιγιαφάνιες, Άλτμαν και Μολίνς.



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.