Τρίτη 12 Δεκεμβρίου 2017

Μαζιώτης: Από την απομόνωση θα βγω ζωντανός ή νεκρός

Μαζιώτης: Από την απομόνωση θα βγω ζωντανός ή νεκρός
Με τη συμπεριφορά της Δυτικογερμανικής κυβέρνησης το 1974 απέναντι στους απεργούς πείνας της RAF παρομοιάζει ο Νίκος Μαζιώτης τις πρακτικές της κυβέρνησης προς το πρόσωπό του αλλά της Πόλα Ρούπα και του 6χρονου γιου τους.

Ο Νίκος Μαζιώτης με ανακοίνωσή του που αναρτήθηκε σε αντιεξουσιαστικό site καταγγέλλει την ακούσια νοσηλεία του στο Γενικό Κρατικό Νοσοκομείο Νίκαιας και δηλώνει ότι θα συνεχίσει την απεργία πείνας μέχρι τέλους. Ο ίδιος αναφέρει ότι δεν δίνει την συναίνεση του σε κανέναν γιατρό για να του χορηγήσει ορό ή να κάνει οποιεσδήποτε ανατάξιμες ιατρικές πράξεις αν χάσει τις αισθήσεις του ή πέσει σε κώμα «Από την απομόνωση θα βγω ζωντανός ή νεκρός» αναφέρει χαρακτηριστικά.




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.