Τετάρτη 20 Δεκεμβρίου 2017

Τραγωδία στην Ομόνοια: Άνδρας έπεσε στις γραμμές του ηλεκτρικού και αυτοκτόνησε


Τραγωδία σημειώθηκε το βράδυ της Τετάρτης (20/12) στον ΗΣΑΠ της Ομόνοιας, καθώς ένας άνδρας έβαλε τέλος στη ζωή του πέφτοντας στις ράγες του ηλεκτρικού.
Αυτή τη στιγμή ο ηλεκτρικός στην Ομόνοια παραμένει κλειστός.
Στο σημείο έσπευσαν τέσσερα οχήματα με δέκα άνδρες της Πυροσβεστικής και δυνάμεις του ΕΚΑΒ, ενώ η κίνηση των συρμών αυτή τη στιγμή πραγματοποιείται στα τμήματα Θησείο – Πειραιάς και Αττική – Κηφισιά.



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.