Ο Αντιπρόεδρος της Ν.Δ., βουλευτής Β΄ Αθηνών, κ. Άδωνις Γεωργιάδης, σε συνέντευξή του σήμερα Παρασκευή, 15 Δεκεμβρίου, στο ρ/σ “ΘΕΜΑ 104,6” και στους δημοσιογράφους κ. κ. Αντώνη Λιάρο και Βασίλη Αδαμόπουλο, σχολίασε τα θέματα της επικαιρότητας λέγοντας:
Για τη δήλωση του κ. Βούτση
- «Θεωρώ συγκλονιστικό αυτό που είπε ο κ. Βούτσης. Είναι αδύνατο να μη γίνει κεντρική συζήτηση στο πολιτικό μας σύστημα για αυτά τα οποία δήλωσε ο Πρόεδρος της Βουλής. Τι είπε; Ότι η τρόικα έριξε την κυβέρνηση Σαμαρά και η ίδια τρόικα σήμερα στηρίζει την κυβέρνηση Τσίπρα. Σύμφωνα με τον κ. Βούτση, το “χέρι” μέσω του οποίου η τρόικα κατάφερε να ρίξει την κυβέρνηση Σαμαρά ήταν η πολιτική συμμαχία ΣΥΡΙΖΑ, ΑΝΕΛ, ΔΗΜΑΡ και Χρυσής Αυγής, η οποία καταψηφίζοντας τον κ. Σταύρο Δήμα για ΠτΔ, στην πραγματικότητα δεν εξυπηρετούσε τους δικούς της πολιτικούς στόχους, αλλά της τρόικας».
- «Ο κ. Βούτσης το έκανε χειρότερο λέγοντας ότι η τρόικα στηρίζει τώρα τον Αλέξη Τσίπρα για τους δικούς της σκοπούς. Ποιοι είναι οι δικοί της σκοποί; Δεν είναι το Υπερταμείο των 100 ετών; Δεν είναι η αύξηση των φόρων; Δεν είναι η μείωση των συντάξεων; Δεν είναι η κατάργηση του ΕΚΑΣ; Όλα αυτά τα μνημονιακά μέτρα που καθημερινά όλοι μας λέμε ότι “αν αυτά τα ψήφιζε άλλη κυβέρνηση, θα καιγόταν η Αθήνα”».
- «Τι μας είπε λοιπόν ο κ. Βούτσης; Ότι η τρόικα μεθόδευσε την πτώση της κυβέρνησης Σαμαρά με “όργανο” τον ΣΥΡΙΖΑ και τους ΑΝΕΛ, οι οποίοι την εποχή εκείνη πουλούσαν αντι-μνημόνιο στον ελληνικό λαό. Το ότι αποτελεί ¨όργανο¨ της τρόικα, τον κάνει να αισθάνεται υπερήφανος;».
Για τη δήλωση του κ. Κοτζιά
- «Ο κ. Κοτζιάς αρέσκεται στις θεωρίες συνωμοσίας και γι’ αυτό τον έχω εντάξει στις κατηγορίες των συνωμοσιολόγων. Είναι το αγαπημένο του σπορ. Η προσπάθειά του να φορτώσει το φιάσκο της επίσκεψης Ερντογάν στον ΣΚΑΪ και στον κ. Αλέξη Παπαχελά έχει αποχρώσεις γελοιότητος και δείχνει πώς οι άνθρωποι αυτοί είναι έτοιμοι να ρίξουν στην αρένα τον οποιονδήποτε πολίτη της χώρας για να αποσείσουν τις δικές τους ευθύνες. Καταλαβαίνει σε πόσο μεγάλο κίνδυνο θέτει τον κ. Παπαχελά όταν τον κατηγορεί για την πρόκληση εθνικού ζητήματος;».
- «Το αν πήγε καλά ή όχι η επίσκεψη Ερντογάν, φαίνεται από τη συνέχεια της επισκέψεως. Από την επόμενη ημέρα, έχουμε ασταμάτητες παραβιάσεις στο Αιγαίο, με οπλισμένα αεροσκάφη, κάτι που είχαμε να το δούμε πάρα πολύ καιρό. Το “θερμόμετρο” στις ελληνοτουρκικές σχέσεις μετά την επίσκεψη Ερντογάν ανέβηκε, δεν κατέβηκε».
Περισσότερα στο http://ysterografa.gr/ο-άδωνις-ανέλυσε-τις-επιτυχίες-σαμαρά/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.