Σε πεδίο μάχης μετατράπηκαν τα Εξάρχεια την επέτειο της δολοφονίας του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου.
Την πορεία που πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της 6ης Δεκεμβρίου ακολούθησαν επεισόδια με τους αναρχικούς να εκτοξεύουν πέτρες και εκατοντάδες μολότοφ εναντίον των αστυνομικών δυνάμεων. Ενδεικτικό της κατάστασης, ήταν το γεγονός ότι μετά τα επεισόδια ο Δήμος Αθηναίων μάζεψε 18,5 τόνους μπάζα!
Αντιεξουσιαστές δημοσίευσαν βίντεο από τα επεισόδια στο οποίο φαίνεται η δράση τους την 6η Δεκεμβρίου. Στο βίντεο ντοκουμέντο καταγράφονται οι οδομαχίες πίσω από το Πολυτεχνείο και στους δρόμους των Εξαρχείων.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.