Τρίτη 12 Δεκεμβρίου 2017

ΣΕΒ: «Ας έρθει το ΠΑΜΕ να συζητήσει μαζί μας»

Untitled-3
«Αντί το ΠΑΜΕ να επιδίδεται σε πράξεις βανδαλισμού και φθοράς ιδιωτικής περιουσίας, ας έρθει να συζητήσει μαζί μας πώς μπορούμε να αποκτήσουμε περισσότερες επιχειρήσεις, που να προσφέρουν στους εργαζόμενους καλές αμοιβές, εργασιακή ασφάλεια και προοπτική προσωπικής ανάπτυξης και επαγγελματικής εξέλιξης», αναφέρει ο ΣΕΒ σε ανακοίνωση με αφορμή, όπως τονίζει, το βανδαλισμό των γραφείων του από το ΠΑΜΕ.




Περισσότερα στο http://www.matrix24.gr/2017/12/sev-as-erthi-to-pame-na-sizitisi-mazi-mas/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.