Αναβολή για τις 21 Δεκεμβρίου έλαβε η υπογραφή της μεταβίβασης του 67% των μετοχών του ΟΛΘ προς την κοινοπραξία DieP – CMA – Belterra, καθώς όπως ανακοίνωσε το ΤΑΙΠΕΔ, ο εκδότης της εγγυητικής επιστολής της συναλλαγής ( τράπεζα Promsvyazbank) με απόφαση της Κεντρικής Τράπεζας της Ρωσίας τέθηκε σήμερα υπό καθεστώς προσωρινής διαχείρισης. Κατόπιν τούτου όπως ανακοίνωσε το ΤΑΙΠΕΔ, η υπογραφή της μεταβίβασης αναβλήθηκε για τις 21 Δεκεμβρίου 2017 και ώρα 18:00.
Υπενθυμίζεται, ότι η κοινοπραξία Deutsche Investment ( Diep ) 50% , η Γαλλική Cma ( 35% ) και η Beklterra ( 15%) του ομογενή κ. Ιβάν Σαββίδη προσέφερε 231 εκατ. ευρώ για την απόκτηση του 67% των μετοχών. Προ ημερών , επίσης, ο Αμερικανός Πρέσβης Τζέφρι Πάιατ είχε αφήσει αιχμές για την προέλευση των χρημάτων ενός από τους μετόχους της κοινοπραξίας.
Πηγή: http://www.protothema.gr/economy/article/741598/anavalletai-i-metavivasi-tou-olth-katerreuse-i-rosiki-trapeza-pou-tha-edine-tin-egguitiki-epistoli/
Υπενθυμίζεται, ότι η κοινοπραξία Deutsche Investment ( Diep ) 50% , η Γαλλική Cma ( 35% ) και η Beklterra ( 15%) του ομογενή κ. Ιβάν Σαββίδη προσέφερε 231 εκατ. ευρώ για την απόκτηση του 67% των μετοχών. Προ ημερών , επίσης, ο Αμερικανός Πρέσβης Τζέφρι Πάιατ είχε αφήσει αιχμές για την προέλευση των χρημάτων ενός από τους μετόχους της κοινοπραξίας.
Πηγή: http://www.protothema.gr/economy/article/741598/anavalletai-i-metavivasi-tou-olth-katerreuse-i-rosiki-trapeza-pou-tha-edine-tin-egguitiki-epistoli/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.