Τετάρτη 20 Δεκεμβρίου 2017

Η Ελληνοφρένεια 'κόπηκε' από τον



Με μια λακωνική ανακοίνωση η Ελληνοφρένεια γνωστοποίησε ότι σταμάτησε από το κανάλι του Alpha

Το επιτελείο της εκπομπής γνωστοποίησε πως η διοίκηση του τηλεοπτικού σταθμού προχώρησε σε αιφνίδια παύση της συνεργασίας ενώ είχε γυριστεί και μονταριστεί η τελευταία εκπομπή. Πηγές του καναλιού ανέφεραν στο News 24/7 πως η εκπομπή τελείωσε "λόγω χαμηλής τηλεθέασης". Αξίζει βέβαια να σημειωθεί πως η τελευταία εκπομπή που προβλήθηκε την Τρίτη, έφτασε στο 20,5%.
Όπως ήταν αναμενόμενο, οι αντιδράσεις στα social media είναι ήδη σφοδρές.
Η ανακοίνωση της εκπομπής μέσα από τον επίσημο λογαριασμό της στο Twitter:
"Σύντροφοι τηλεθεατές μας έκοψαν αιφνιδίως απ τον ALPHA_TV! Μας ανακοινώθηκε χθες βράδυ αφού είχε γυριστεί και μονταριστεί η εκπομπή,με αποτέλεσμα να μη μπορέσουμε καν να χαιρετίσουμε το κοινό. Ευχαριστούμε λοιπόν όσους μας παρακολούθησαν αυτά τα 4μισι χρόνια. Ραντεβού στα Γουναράδικα".

Σύντροφοι τηλεθεατές μας έκοψαν αιφνιδίως απ τον @ALPHA_TV !Μας ανακοινώθηκε χθες βράδυ αφού είχε γυριστεί&μονταριστεί η εκπομπή,με αποτέλεσμα να μη μπορέσουμε καν να χαιρετίσουμε το κοινό.Ευχαριστούμε λοιπόν όσους μας παρακολούθησαν αυτά τα 4μισι χρόνια.Ραντεβού στα Γουναράδικα.

πηγή: http://news247.gr/eidiseis/media-news/h-ellhnofreneia-kophke-apo-ton-alpha.4995921.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.