
Η Ελεονώρα Μελέτη για τον λόγο ότι δεν υπήρξε σωστή συνεννόηση με τον ΣΚΑΙ έμεινε εκτός τηλεόρασης και δεν μπόρεσε να επιστρέψει άμεσα μιας και η σεζόν είχε ξεκινήσει.
Όμως η παρουσιάστρια δεν το βάζει κάτω και αποφάσισε να κάνει την έκπληξη επιστρέφοντας με τον δικό της τρόπο... και μάλιστα... εκεί που δεν περιμέναμε ποτέ! Διαβάστε παρακάτω...
Η Ελεονώρα Μελέτη επιστρέφει μέσω ραδιοφώνου, συγκεκριμένα στην συχνότητα του "Party 104 fm", ιδιοκτησία του σταθμού Έψιλον... Δείτε την σχετική ανακοίνωση:

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.