Στη διάρκεια της εκδήλωσης μάλιστα, ο Νίκος Γκάλης βράβευσε τόσο τους δύο όσο και τον Θοδωρή Παπαλουκά ως θρύλους της EuroLeague, με τον κόσμο που βρισκόταν στο κλειστό του Αγίου Θωμά να αποθεώνει τους τέσσερις άνδρες, που έχουν στιγματίσει το ελληνικό μπάσκετ εδώ και τέσσερις περίπου δεκαετίες.
Αμέσως μετά μάλιστα, οι τρεις τους ζήτησαν από τον Νίκο Γκάλη να υπογράψει πάνω στα βραβεία που τους έδωσε, με τον κόσμο να μην σταματά να φωνάζει ρυθμικά το όνομα του "Γκάνγκστερ". πηγή: http://www.sport24.gr/Basket/ElladaBasket/spanoulhs-kai-diamantidhs-ksana-mazi-sto-parke.5001340.html
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.