Για την επιστροφή του στη δράση μίλησε ο γκαρντ των Σικάγο Μπουλς, Ζακ ΛαΒίν, με τα νέα για τους φίλους της ομάδας να μην είναι καλά.
«Ειλικρινά δεν γνωρίζω πότε ακριβώς θα επιστρέψω. Θα ξαναπαίξω όταν θα έχει έρθει η κατάλληλη στιγμή. Προσπαθώ να βρεθώ στην καλύτερη κατάσταση. Θέλω να γίνω όπως ήμουν τα τελευταία τρία ή τέσσερα χρόνια. Όταν έρθω σε αυτό το σημείο, τότε θα είμαι ικανός να αγωνιστώ», ανέφερε ο ΛαΒίν μιλώντας στην εφημερίδα «Chicago Tribune» και τον Κέι Σι Τζόνσον.
Ακόμη, πρόσθεσε: «Το δυσκολότερο για μένα είναι να κάθομαι εκτός και να παρακολουθώ την ομάδα χωρίς να μπορώ να βοηθάω. Με βοηθούν όλοι οι προπονητές μου και όλοι είναι πολύ θετικοί προς μένα. Ξεκινάω να βρίσκω τη θέση μου στην προπόνηση, να φτιάχνω τις επιθέσεις και να σουτάρω όπως πρέπει».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.