Τετάρτη 27 Δεκεμβρίου 2017

Τόμας: «Μετανιώνω που έπαιξα πέρσι στα πλέι-οφ»

Μετανιωμένος για τη συμμετοχή του στα περσινά πλέι-οφ εμφανίστηκε ο πόιντ γκαρντ των Κλίβελαντ Καβαλίερς, Αϊζέια Τόμας.
«Δεν έπρεπε να παίξω σε εκείνα τα ματς ενώ ήμουν τραυματίας. Αν γυρνούσα πίσω το χρόνο, θα έμενα εκτός γιατί πρέπει να είμαι 100% έτοιμος, κάθε φορά που μπαίνω στο παρκέ», τόνισε αρχικά ο πρώην άσος των Μπόστον Σέλτικς στο «CavsNation.com».
Ακολούθως, πρόσθεσε: «Μακάρι να με είχαν συμβουλέψει καλύτερα. Δεν ήξερα πως αν έπαιζα τότε θα έκανα τέτοια ζημιά στον εαυτό μου με την απόφαση μου αυτή. Αν γνώριζα τις επιπτώσεις, τότε σίγουρα δε θα αποφάσιζα ποτέ να παίξω και θα έμενα έξω για να προστατευτώ».

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.