«Ευχαριστούμε, να λείπει το βύσσινο» είπε, ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας, από τις Βρυξέλλες απαντώντας σε ερώτηση σχετική για τις δηλώσεις Ντράγκι σχετικά με τα περί στήριξης από την ΕΚΤ αν η Ελλάδα θελήσει τέταρτο πρόγραμμα.
huffingtonpost.gr
Ενημέρωση με μια ματιά
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.