Πέμπτη 28 Δεκεμβρίου 2017

Μεγαλύτερο το επίδομα πετρελαίου στις ορεινές περιοχές

Μπορεί να καθυστέρησε να βγει η απόφαση που μειώνει 50% το επίδομα θέρμανσης για την χειμερινή περίοδο 2017-2018, το υπουργείο Οικονομικών όμως αποφάσισε να αυξήσει αναδρομικά το επίδομα της περσινής περιόδου (!) ώστε πάρουν κάτι παραπάνω και για φέτος και για πέρυσι οι κάτοικοι ορεινών περιοχών της χώρας που το πληρώνουν ακριβότερα, αν και το χρειάζονται περισσότερο από άλλους στα πεδινά και τα νησιά.


Με απόφαση που δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως και συνυπογράφει σύσσωμη η ηγεσία του υπουργείου Οικονομικών, αλλάζουν αναδρομικά οι όροι της επιδότησης που δόθηκε πέρυσι.



Περισσότερα στο http://www.protothema.gr/economy/article/745050/megalutero-to-epidoma-petrelaiou-stis-oreines-periohes/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.