Πιο σύντομα απ’ ότι πρέπει θέλει να επιστρέψει στη δράση ο βραχύσωμος πόιντ γκαρντ των Καβαλίερς, Αϊζέια Τόμας.
Όπως αναφέρει στο ρεπορτάζ της η Μάρλα Ρίντενουρ, ο πρώην άσος των Μπόστον Σέλτικς ζήτησε να αγωνιστεί κόντρα στους Σακραμέντο Κινγκς, όμως οι γιατροί του το απαγόρεψαν αφού θεώρησαν πως δεν είναι ακόμη απόλυτα έτοιμος.
Παρά την επιθυμία του παίκτη, το ιατρικό τιμ των Καβς θα μείνει πιστό στο αρχικό χρονοδιάγραμμα και θα ανάψει το «πράσινο φως» για την επιστροφή του στο παιχνίδι κόντρα στους Κέλτες που θα διεξαχθεί στις 3 Ιανουαρίου στη Βοστώνη.
Υπενθυμίζεται πως ο Τόμας έχει να πατήσει σε παρκέ του ΝΒΑ από τα περσινά πλέι-οφ.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.