Έκλεισε η Εθνική οδός - Από το 117 μέχρι το 131 χιλιόμετρο στην Τραγάνα η ουρά των ακινητοποιημένων αυτοκινήτων - Τι λένε οι υπεύθυνοι - Αποκαθίσταται σταδιακά η κυκλοφορία
Μεγάλο μποτιλιάρισμα 14 χιλιομέτρων έχει σχηματιστεί στη νέα εθνική οδό Αθηνών-Λαμίας, στο ρεύμα προς Θεσσαλονίκη, από το 117ο χιλιόμετρο λίγο μετά την Υλίκη μέχρι το 131ο χιλιόμετρο στο ύψος της Τραγάνας!Εκτιμάται ότι χιλιάδες οδηγοί εγκλωβίστηκαν και θα χρειαστούν ώρες μέχρις ότου η κυκλοφορία ομαλοποιηθεί. Από τη Νέα Οδό αναφέρουν ότι τα προβλήματα επιτείνει η πολύ μεγάλη έξοδος των Αθηναίων για τα Χριστούγεννα.
Αποκαθίσταται σταδιακά η κυκλοφορία
Λίγο πριν τις 20:00 το βράδυ, ανασύρθηκαν οι νταλίκες που είχαν "διπλώσει" και αρχίζει σιγά-σιγά να ανοίγει το ρεύμα προς τη Λαμία της Eθνικής Oδού Αθηνών- Θεσσαλονίκης.
Σιγά-σιγά αποκαθίσταται η ροή των Ι.Χ. αυτοκινήτων να κινούνται με κατεύθυνση προς Λαμία και Θεσσαλονίκη, ενώ αυτή την ώρα δίδεται μάχη για να απελευθερωθεί και το ρεύμα από τη Λαμία προς την Αθήνα με την απομάκρυνση των ΙΧ που ήταν εγκλωβισμένα.
Σύμφωνα με τους υπεύθυνους της Αστυνομίας και της Πυροσβεστικής, θα χρειαστεί όμως αρκετή ώρα για να ομαλοποιηθεί η κατάσταση στην κυκλοφορία, καθώς εκατοντάδες Ι.Χ. αυτοκίνητα έχουν εγκλωβιστεί στο ρεύμα προς την Λαμία ενώ άλλα αυτοκίνητα έχουν ακινητοποιηθεί κοντά στο Κάστρο της Βοιωτίας.
Για τον απεγκλωβισμό αξιοποιήθηκε και η ύφεση των καιρικών φαινομένων για να προχωρήσει άμεσα η διαδικασία, ενώ έχει απαγορευτεί η κυκλοφορία των βαρέων οχημάτων.
Περισσότερα στο http://www.protothema.gr/greece/article/743502/tragikos-epilogos-nekri-i-26hroni-iliana-pou-eihe-exafanistei-sti-lakonia/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.