Πριν από λίγα λεπτά επισημοποιήθηκε η ενδεκάδα του Ολυμπιακού για το ματς απέναντι στον ΠΑΣ. Ο Τάκης Λεμονής κατέληξε σε σύστημα 4-2-3-1, χρησιμοποιώντας πίσω από τον Αανσαριφάρντ τους Οτζίτζα, Μάριν και Φορτούνη.
Αναλυτικά: Προτό, Ομάρ, Ένχελς, Σισέ, Κούτρης, Ρομαό, Ταχτσίδης, Οφόε, Φορτούνης, Μάριν, Ανσαριφάρντ

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.