Αδειάζουν δύο όροφοι...
Κυριακή, Δεκεμβρίου 17, 2017
Media
Αδειάζουν δύο όροφοι στο Mega . Για λόγους μείωσης του λειτουργικού κόστους και με δεδομένο ότι δεν βγαίνουν στον αέρα εκπομπές, οι εργαζόμενοι του καναλιού ενημέρωθηκαν ότι στις αρχές Ιανουαρίου θα εκκενωθούν ο πρώτος και ο δεύτερος όροφος στο κτίριο της λεωφόρου Μεσογείων και τα γραφεία αυτά θα μεταφερθούν στους υπόλοιπους πέντε ορόφους.
Πηγή: Real Life-Ναταλία Ανδρικοπούλου
πηγή: http://www.tvnea.com/2017/12/blog-post_901.html
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.