Κυριακή 17 Δεκεμβρίου 2017

Αδειάζουν δύο όροφοι...


Αδειάζουν δύο όροφοι στο Mega . Για λόγους μείωσης του λειτουργικού κόστους και με δεδομένο ότι δεν βγαίνουν στον αέρα εκπομπές, οι εργαζόμενοι του καναλιού ενημέρωθηκαν ότι στις αρχές Ιανουαρίου θα εκκενωθούν ο πρώτος και ο δεύτερος όροφος στο κτίριο της λεωφόρου Μεσογείων και τα γραφεία αυτά θα μεταφερθούν στους υπόλοιπους πέντε ορόφους.

Πηγή: Real Life-Ναταλία Ανδρικοπούλου


πηγή: http://www.tvnea.com/2017/12/blog-post_901.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.