Οι παίκτες και το προπονητικό επιτελείο του "τριφυλλιού" την Τετάρτη (13/12) αντάμωσαν στο ΟΑΚΑ, όπου συνέχισαν την προετοιμασία τους για το παιχνίδι με την Αρμάνι Μιλάνο. Το πρόγραμμα του Παναθηναϊκού Superfoods ολοκληρώθηκε χωρίς να παρουσιαστεί κάποιο απρόοπτο και άπαντες ανανέωσαν το ραντεβού τους για την Πέμπτη (14/12), όταν και θα πραγματοποιηθεί η τελευταία προπόνηση της ομάδας τους πριν από την αναμέτρηση με την Αρμάνι Μιλάνο.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.