Ο ιρανός υπουργός Εσωτερικών ζήτησε σήμερα από τον πληθυσμό να μην συμμετέχει σε «παράνομες συγκεντρώσεις», έπειτα από δύο ημέρες διαδηλώσεων κατά της εξουσίας και της ακρίβειας της ζωής σε τουλάχιστον δέκα επαρχιακές πόλεις.
«Ζητούμε από τον πληθυσμό να μην συμμετέχει σε παράνομες συγκεντρώσεις. Μέχρι τώρα, οι δυνάμεις της τάξης και η δικαστική εξουσία προσπάθησαν να διαχειριστούν τις παράνομες συγκεντρώσεις ώστε να μην υπάρξει πρόβλημα», δήλωσε ο Αμπντολρεζά Ραχμανί Φαζλί, όπως μεταδίδει το πρακτορείο ειδήσεων ISNA.
«Αν άνθρωποι θέλουν να οργανώσουν συγκεντρώσεις, οφείλουν να ζητήσουν και να λάβουν την άδεια», τόνισε διευκρινίζοντας πως έλαβε πληροφορίες «για εκκλήσεις σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης για συμμετοχή σε συγκεντρώσεις».
Περισσότερα στο http://www.protothema.gr/world/article/745782/iran-i-kuvernisi-zitaei-apo-tous-polites-na-apehoun-apo-paranomes-sugedroseis/
«Ζητούμε από τον πληθυσμό να μην συμμετέχει σε παράνομες συγκεντρώσεις. Μέχρι τώρα, οι δυνάμεις της τάξης και η δικαστική εξουσία προσπάθησαν να διαχειριστούν τις παράνομες συγκεντρώσεις ώστε να μην υπάρξει πρόβλημα», δήλωσε ο Αμπντολρεζά Ραχμανί Φαζλί, όπως μεταδίδει το πρακτορείο ειδήσεων ISNA.
Περισσότερα στο http://www.protothema.gr/world/article/745782/iran-i-kuvernisi-zitaei-apo-tous-polites-na-apehoun-apo-paranomes-sugedroseis/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.