Ο Μπρεντ Πέτγουεϊ δεν θα συνεχίσει στον Αρη και την Πέμπτη (7/12) βρέθηκε στο Αλεξάνδρειο για να πει "αντίο" στους πλέον τέως προπονητές και συμπαίκτες του, ενώ εκτός του προγράμματος του Αρη έμεινε ο Ντεμέτρις Μοράντ ύστερα από απόφαση του Παναγιώτη Γιαννάκη.
Ο Αμερικανός υπέπεσε σε πειθαρχικό παράπτωμα, δεν αγωνίστηκε στο εκτός έδρας ματς με την Οστάνδη και αποφασίστηκε να μην συμμετέχει στο πρόγραμμα της ομάδας του, αφού εκκρεμεί η απολογία του προς τη διοίκηση.
Επίσης, ο Γιάννης Αθηναίου αισθάνθηκε ενοχλήσεις στον αριστερό τένοντα του δικεφάλου και ο Μιχάλης Τσαϊρέλης ένιωσε μικροενοχλήσεις στην αριστερή ποδοκνημική. Αμφότεροι δεν προπονήθηκαν με την υπόλοιπη ομάδα για να προφυλαχθούν, αλλά η κατάστασή τους δεν εμπνέει ανησυχία.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.