Συνέντευξη στον σουηδικό Τύπο παραχώρησε ο Γιάκομπ Γιόχανσον όπου μίλησε για τον τραυματισμό του, αλλά και για το αν θα ανανεώσει το συμβόλαιο του με την ΑΕΚ.
"Δεν υπάρχει τίποτα νέο σε αυτό το μέτωπο. Θα δούμε τι θα γίνει. Δεν έχω μιλήσει με το κλαμπ από τότε που τραυματίστηκα. Ήταν μια πολύ ιδιαίτερη κατάσταση. Δεν ανησυχώ πάντως. Ό,τι και να έρθει στο μέλλον θα είμαι ευχαριστημένος. Εγώ έχω συγκεντρωθεί στο πως θα γίνω και πάλι καλά" τόνισε ο Σουηδός για το μέλλον του στην «Ένωση».
Από εκεί και πέρα τόνισε: "Βρίσκονται στη φάση της αποθεραπείας. Είναι πλέον πιο εύκολο να κάνω ποδήλατο και προσπαθώ να ενδυναμώσω τους μύες γύρω από το γόνατο. Άφησα τις πατερίτσες και δεν νιώθω κάποιον ιδιαίτερο πόνο. Πάντως δεν έχω κάτι να συγκρίνω γιατί είναι η πρώτη φορά που τραυματίζομαι τόσο σοβαρά και μένω εκτός για τόσο πολύ. Πάντως πάει καλά τόσο όσον αφορά το πρήξιμο όσο και το πως κινούμαι αν σκεφτούμε το χρόνο που έχει περάσει από την επέμβαση. Όλα πάνε καλά".
Συνεχίζοντας ανέφερε: "Δεν έχω δει ξανά τη φάση του τραυματισμού. Δεν υπάρχει λόγος. Συνέβη και πλέον αυτό που με απασχολεί είναι το μέλλον. Είναι σίγουρα απογοητευτικό αυτό που έγινε αλλά προσπαθώ να μην το σκέφτομαι και να εστιάζω στο τώρα. Είναι βέβαιο πάντως ότι θα θυμάμαι εκείνη τη μέρα. Ευτυχώς δεν έχουν έρθει πολύ δύσκολες μέρες από ψυχολογικής άποψης. Δεν είναι απίθανο αν έρθουν αλλά τώρα νιώθω πολύ καλά γιατί έχω την υποστήριξη της οικογένειας μου και τον ανθρώπων που βρίσκονται δίπλα μου. Με βοήθησαν πολύ να αποδεχθώ την κατάσταση. Δεν με πήρε από κάτω αλλά ξέρω ότι θα είναι πιο δύσκολα στη συνέχεια. Είναι ένα μακρύ ταξίδι όπως ου έχουν πει αρκετοί".
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.