Πέμπτη 21 Δεκεμβρίου 2017

Θεσσαλονίκη: Εισβολή κουκουλοφόρων στα γραφεία της ΕΣΗΕΜ-Θ


Στο κτίριο όπου στεγάζεται η Ένωση Συντακτών Ημερησίων Εφημερίδων Μακεδονίας-Θράκης (ΕΣΗΕΜ-Θ), στην οδό Στρατηγού Καλλάρη 5, στο κέντρο της Θεσσαλονίκης εισέβαλε γύρω στις 12 το μεσημέρι ομάδα περίπου 10 ατόμων με καλυμμένα πρόσωπα, προκαλώντας φθορές σε εξοπλισμό.
Τα άτομα, που δήλωσαν ότι κάνουν παρέμβαση υπέρ των κρατούμενων στις φυλακές, κατευθύνθηκαν απευθείας στον δεύτερο όροφο του κτιρίου, όπου στεγάζονται τα γραφεία της ΕΣΗΕΜ-Θ, έριξαν υπολογιστές, μια οθόνη τηλεόρασης και χαρτιά από τα γραφεία, με αποτέλεσμα να προκληθούν υλικές καταστροφές, ενώ πέταξαν «τρικάκια» με συνθήματα κατά των δημοσιογράφων, αντίστοιχα εκείνων που βρέθηκαν κατά τη χτεσινή επίθεση με έναν τραυματία στις εγκαταστάσεις της δημοτικής τηλεόρασης και του δημοτικού ραδιοφώνου Θεσσαλονίκης.

(με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ)

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.