Σχεδόν πριν τρία χρόνια, το 2015, από αυτό το βήμα, παρουσίασα το δικό μας σχέδιο για την επιστροφή στην ανάκαμψη με την κοινωνία όρθια και την εθνική χειραφέτηση από τα μνημόνια και την επιτροπεία, δήλωσε ο πρωθυπουργός μιλώντας στο συνέδριο του Ελληνο-Αμερικανικού Επιμελητηρίου.
«Πάνω σε αυτό το στόχο δεσμεύτηκα και ζήτησα την εμπιστοσύνη και τη συμπόρευσή σας στην κοινή προσπάθεια να βγάλουμε τη χώρα από την κρίση και να της δώσουμε νέα προοπτική», σημείωσε και συνέχισε:
«Αναφέρθηκα στην αναγκαιότητα εφαρμογής ενός εκτεταμένου προγράμματος μεταρρυθμίσεων και αλλαγών σε όλο το φάσμα της ελληνικής οικονομίας ως τον ασφαλέστερο δρόμο για την επιστροφή στην βιώσιμη ανάπτυξη».
«Είμαι στην ευχάριστη θέση να υποστηρίξω ότι η «ώρα της ελληνικής οικονομίας» έφτασε.
Και με αυτήν συγχρονίζεται πλέον μια σειρά θετικών εξελίξεων που εμπνέουν αισιοδοξία και σηματοδοτούν τη θετική αλλαγή για την οποία εργαζόμαστε εδώ και τρία χρόνια. Η στρατηγική μας απέδωσε, οι κόποι του ελληνικού λαού πιάνουν τόπο και μάλιστα με τα διατηρήσιμα χαρακτηριστικά που εγγυώνται ότι η χώρα γυρίζει οριστικά σελίδα χωρίς πισωγυρίσματα», δήλωσε.
«Αναλάβαμε δύσκολες αποφάσεις, ισορροπήσαμε τα δημόσια οικονομικά, ανακουφίσαμε τα πιο αδύναμα στρώματα στην δύσκολη φάση της προσαρμογής, διεκδικήσαμε και πήραμε θετικές αποφάσεις για το χρέος, αναβαθμίσαμε το γεωπολιτικό ρόλο της χώρας και συντονισμένα, επιδοθήκαμε σε μια διεθνή εκστρατεία για την αλλαγή της εικόνας μας στο εξωτερικό», είπε ο πρωθυπουργός.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.