Τετάρτη 20 Δεκεμβρίου 2017

Άγιοι Ανάργυροι: Κηδεύονται τα θύματα της τραγωδίας - «Ο φονιάς μας έκαψε»

Άγιοι Ανάργυροι: Κηδεύονται τα θύματα της τραγωδίας - «Ο φονιάς μας έκαψε» - Media

Στον Ιερό Ναό του Κοιμητηρίου Αγίων Αναργύρων κηδεύονται η 49χρονη Ελένη Χερουβείμ, η 70χρονη Βασιλική Χερουβείμ και η μόλις τριών ετών Μυρτώ-Πετρίνα, που δολοφονήθηκαν τα ξημερώματα Δευτέρας από τον 46χρονο αστυνομικό Χρήστο Ζαπαντιώτη.
Στην εκκλησία έχουν μαζευτεί συγγενείς και φίλοι, συντετριμμένοι από την οικογενειακή τραγωδία.
«Ο φονιάς μας έκαψε. Μας σκότωσε την οικογένειά μας», φώναξαν κάποιοι.
Η σορός του δράστη και αυτόχειρα θα μεταφερθεί στην ιδιαίτερη πατρίδα του την Αιτωλοακαρνανία. 
Σύμφωνα με πληροφορίες, από την αστυνομική έρευνα και συγκεκριμένα από τη σημείο και τη στάση που εντοπίστηκαν τα πτώματα, προκύπτει το συμπέρασμα ότι οι δύο γυναίκες προσπάθησαν να βγουν στο μπαλκόνι για να ζητήσουν βοήθεια.
Όπως διαπιστώθηκε από την ιατροδικαστή, η 49χρονη σύζυγος του αστυνομικού είχε πυροβοληθεί τρεις φορές στο στήθος, σχεδόν εξ επαφής, ενώ η μητέρα της είχε δεχθεί δυο πυροβολισμούς, στο στήθος και το κεφάλι.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.