Σάββατο 16 Δεκεμβρίου 2017

Μητσοτάκης: Να διώξουμε τη χειρότερη κυβέρνηση που γνώρισε ο τόπος

«Βλέπουμε μόνο συνοδοιπόρους και όχι ταξικούς εχθρούς» είπε ο Κυριάκος Μητσοτάκης ανοίγοντας τις εργασίες του 11ου συνεδρίου της ΝΔ.


«Δεν συμβιβαζόμαστε με τα ψέματα, με την ανικανότητα, με τη φαυλότητα των σημερινών κυβερνώντων» τόνισε ο κ. Μητσοτάκης και έθεσε ως στόχο του συνεδρίου της ΝΔ «να αποδείξουμε και στους πιο καχύποπτους ότι είμαστε έτοιμοι να αλλάξουμε την Ελλάδα».


«Έχουμε στόχο να ενώσουμε το λαό» επισήμανε. 

Αφού έκανε ειδική αναφορά στον Κώστα Καραμανλή που όπως είπε έφερε τη ΝΔ στην εξουσία έπειτα από 11 χρόνια, στον Αντώνη Σαμαρά που όπως είπε μαζί με τον Ευάγγελο Βενιζέλο κράτησαν την Ελλάδα στην Ευρωζώνη και στον Αντώνη Σαμαρά, ο Κυριάκος Μητσοτάκης έκανε άνοιγμα στη Φώφη Γεννηματά και στον Σταύρο Θεοδωράκη οι οποίοι δίνουν το παρών στην έναρξη του συνεδρίου της ΝΔ.

«Αγαπητή Φώφη Γενηματά που σε λίγο θα βρεθείς μαζί μας» ήταν η ακριβής διατύπωση του προέδρου της ΝΔ ο οποίος συνέχισε: «Η εθνική ανάγκη της αντιμετώπισης της κρίσης μας έφερε δίπλα-δίπλα συμμάχους».

«Γιατί η κυβέρνηση Σαμαρά-Βενιζέλου κατάφερε να κρατήσει την Ελλάδα στην Ευρωζώνη και να δρομολογήσει την έξοδο από την κρίση. Βάλαμε την πατρίδα πάνω από τα κόμματα ως υπεύθυνοι, ως πατριώτες πολιτικοί» τόνισε ο κ. Μητσοτάκης και εξέφρασε τη βεβαιότητά του ότι το Κίνημα Αλλαγής θα συμβάλλει στην νέα πολιτική πραγματικότητα.

Απευθυνόμενος στον Σταύρο Θεοδωράκη, ο Κυριάκος Μητσοτάκης σημείωσε ότι πολύ συχνά οι διαφορές μεταξύ της ΝΔ και του Ποταμιού είναι «δυσδιάκριτες». 

Ο κ. Τσίπρας δεν αξίζει άλλη ευκαιρία

«Τα ψέματα, η ανικανότητα και η αλαζονεία της χειρότερης κυβέρνησης που έχει βιώσει η χώρα, δηλητηρίασαν το δημόσιο βίο και δίχασαν τους πολίτες. Έχουμε χρέος να ενώσουμε το λαό, να μιλήσουμε σε όλους τους Έλληνες. Με θάρρος και αποφασιστικότητα μπορούμε να βγάλουμε τη χώρα από την κρίση. Οι επόμενες εκλογές δεν είναι για τις καρέκλες, είνα για τους πολίτες. Αυτό θα έκανε και ο ιδρυτής μας», ανέφερε ο κ. Μητσοτάκης.

«Δεν είμαστε καταδικασμένοι να ζούμε στην ανέχεια. Αξίζουμε το καλύτερο και θα διεκδικήσουμε το μέλλον με μπροστάρη τη Νέα Δημοκρατία, η αλλαγή έρχεται. Το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω και σ' αυτό συμφωνούν η Φώφη και ο Σταύρος. Ο κ.Τσίπρας δεν αξίζει άλλη ευκαιρία. Του δόθηκε δύο φορές η ευκαιρία να κυβερνήσει και απέτυχε οικτρά», πρόσθεσε. 

«Ο αγώνας όμως -και ξέρω ότι μιλάω σε δοκιμασμένα και μπαρουτοκαπνισμένα στελέχη- ο αγώνας για τις εκλογές δεν θα είναι εύκολος. Απέναντί μας έχουμε ένα καθεστώς συκοφαντίας και χυδαιότητας. Αλλά ακόμη αντέχουμε και τη χειρότερη λάσπη της κυβέρνησής του», συνέχισε ο πρόεδρος της ΝΔ. 

«Αλλά η μεγάλη πρόκληση είναι άλλη: να πείσουμε τους πολίτες ότι έχουμε αλλάξει και να μας εμπιστευθούν ότι θα αλλάξουμε την Ελλάδα. Το συνέδριο αυτό είναι διαφορετικό από τα προηγούμενα. Στέλνει μήνυμα ελπίδας, είμαστε έτοιμοι να αλλάξουμε την Ελλάδα με συνεκτικό σχέδιο και κατάλληλους ανθρώπους», τόνισε.

Στη συνέχεια ο Κυριάκος Μητσοτάκης ευχαρίστησε όσους συνέβαλαν και συμβάλλουν στην διαμόρφωση του σχεδίου για την Ελλάδα, κάνοντας ιδιαίτερη μνεία στους εμπειρογνώμονες και τους επαγγελματίες που συνεργάστηκαν και «ένωσαν τις δυνάμεις τους μαζί μας προσφέροντας εμπειρίες, ιδέες, τον χρόνο τους, αλλά και την πίστη και τον ενθουσιασμό τους στο δύσκολο εγχείρημά μας»

«Κάνουμε την αξιοκρατία πράξη κάθε μέρα. Ο καθένας κρίνεται ανάλογα με τις ικανότητες και τη διάθεσή του για προσφορά, και όχι ανάλογα με τις γνωριμίες. Κάνουμε την εξυγίανση και τη διαφάνεια πράξη κάθε μέρα», είπε ο πρόεδρος της ΝΔ.
  


Περισσότερα στο http://www.protothema.gr/politics/article/741735/me-omilia-mitsotaki-xekina-to-11o-sunedrio-tis-neas-dimokratias/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.