Φωταγωγήθηκε λίγο νωρίτερα στο προαύλιο χώρο του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά απο το Δήμαρχο Πειραιά και την οικογένεια του (γυναίκα και τα 2 παιδιά) το Χριστουγεννιάτικο Δέντρο της πόλης μας ,κηρύσσοντας και επίσημα την έναρξη της εορταστικής περιόδου για φέτος. Την στιγμή της φωταγώγησης μπορείτε να δείτε στο παρακάτω βίντεο.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.