Άνετος στο Κύπελλο ο Ολυμπιακός, 2-0 τον Πλατανιά.
Την πρόκριση στους «8» του Κυπέλλου Ελλάδας πανηγυρίζει από σήμερα ο Ολυμπιακός, ο οποίος αν και είχε κακή απόδοση, νίκησε με 2-0 στα Χανιά τον Πλατανιά. Ο Μποτία άνοιξε το σκορ με ένα απίστευτο ψαλίδι, ενώ το δεύτερο γκολ ήρθε από τον Ανσαριφάρντ.
Περισσότερα στο http://sportdog.gr/sports/podosfairo/article/428944/perase-san-olympiakos-apo-ta-xania-nikh-prokrish-stoys-8-me-gkolara-mpotia-binteo
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.