Παρασκευή 8 Δεκεμβρίου 2017

Ερντογάν από Κομοτηνή: Έχουμε τέσσερις βουλευτές στην ελληνική Βουλή, πρέπει να κάνουν πολλά

Ερντογάν από Κομοτηνή: Έχουμε τέσσερις βουλευτές στην ελληνική Βουλή, πρέπει να κάνουν πολλά

Αυτοί οι 3 (του ΣΥΡΙΖΑ) + 1 (της ΔΗΣΥ) πρέπει να κάνουν πολλά στη Βουλή. Εσείς συμπατριώτες μου πρέπει να παρουσιάσετε τα προβλήματά σας, είπε ο πρόεδρος της Τουρκίας

«Έχω έρθει εδώ ως πρωθυπουργός και τώρα είναι δική μου ευθύνη να έρθω εδώ ως πρόεδρος, αλλά φυσικά είναι πολύ σημαντικό για μένα να είμαι μαζί με τους συμπατριώτες μου, ειδικά στη γη σας, στην ταυτότητά σας, στην προσωπικότητά σας... Τα συγχαρητήριά μου» φέρεται να είπε ο Τούρκος πρόεδρος, Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, στους «συμπατριώτες» του, όπως τους αποκάλεσε, που τον υποδέχθηκαν στην Κομοτηνή.


Και συνέχισε, σύμφωνα με όσα μεταδίδουν τουρκικά μέσα ενημέρωσης: «Χθες, είχα καλές συναντήσεις με τον πρόεδρο και τις αντιπροσωπείες. Στη συνέχεια, πραγματοποιήσαμε καλές διαπραγματεύσεις μεταξύ των αντιπροσωπειών, όπως και τότε που ήμουν πρωθυπουργός».

«Ήμασταν με τον Έλληνα πρόεδρο στο δείπνο που παρέθεσε προς τιμή μου. Ελπίζουμε ότι θα είμαστε για πάντα γείτονες. Η Ελλάδα είναι γειτονική μας χώρα, η Τουρκία γειτνιάζει με την Ελλάδα. Τουρκία και Ελλάδα έχουμε περίπου 150 προβλήματα. Εσείς, οι συμπατριώτες μας, είστε μία γέφυρα μεταξύ Τουρκίας και Ελλάδας, έτσι σας βλέπουμε. Αυτή τη στιγμή έχουμε τέσσερις βουλευτές στο (ελληνικό) Κοινοβούλιο. Οι τέσσερις βουλευτές μας πρέπει να κάνουν πολλά πράγματα στο Κοινοβούλιο. Πρέπει να εκφράσετε τα προβλήματά σας. Υπάρχουν μερικά βήματα που πρέπει να κάνετε» τόνισε ο πρόεδρος της Τουρκίας, συνεχίζοντας στο προκλητικό ύφος, που είχε μιλήσει και κατά τις επαφές του με την πολιτική και πολιτειακή ηγσεία στην Αθήνα.

«Μίλησα χθες για κάποια προβλήματα, ίσως το παρακολουθήσατε» συνέχισε. «Ελπίζω ότι ο πρόεδρος και ο πρωθυπουργός να επιλύσουν αυτά τα προβλήματα το συντομότερο δυνατόν και θα επιλύσουμε αυτά τα προβλήματα μαζί με τους συμπατριώτες μας σε ολόκληρη την περιοχή, είτε πρόκειται για Τούρκους είτε για Πομάκους, νομίζω ότι η ενότητα στην Ελλάδα θα ενισχύσει την αλληλεγγύη».

Ο Τούρκος πρόεδρος υποστήριξε και πάλι: «Δεν υπάρχει πρόβλημα με τους Έλληνες πολίτες στη χώρα μου. Για παράδειγμα, οι Έλληνες πολίτες που είχαν πληρώσει μία περιουσία για τα ακίνητά τους, με νόμο αποζημιώθηκαν. Όλες οι αυτές περιουσίες είναι στα χέρια των νόμιμων ιδιοκτητών. Πρέπει να σας πω. Να έχετε πίστη, όχι φόβο στην ελευθερία της πίστης».

«Υπάρχει υποστήριξη από την Ελλάδα εντός της ΕΕ. Όπως και στην Ελλάδα, κάναμε ένα διάλειμμα με την χώρα αυτή, στη συνέχεια υποστηρίξαμε και πάλι την Ελλάδα για να γίνει αποδεκτή από το ΝΑΤΟ. Πρέπει να αναπτύξουμε αυτή την αλληλεγγύη. Δεν το θεωρώ εμπόδιο. Εδώ είναι πολύ σημαντική η συνεργασία των αγαπημένων μας πολιτών, όπως και η ενότητα των νέων» προσέθεσε, σύμφωνα πάντα με τα τουρκικά ΜΜΕ.





Περισσότερα στο http://www.protothema.gr/politics/article/739445/erdogan-apo-komotini-ehoume-tesseris-vouleutes-stin-elliniki-vouli-prepei-na-kanoun-polla/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.