Σάββατο 23 Δεκεμβρίου 2017

Θεσσαλονίκη: Μπαίνουν πασαλάκια που θα εμποδίζουν τη στάθμευση σε λεωφορειολωρίδες


Πασαλάκια που θα εμποδίζουν την παράνομη στάθμευση των ΙΧ αυτοκινήτων και θα διευκολύνουν την κυκλοφορία των αστικών λεωφορείων, σχεδιάζονται να τοποθετηθούν στους λεωφορειοδρόμους του ιστορικού κέντρου της Θεσσαλονίκης.

Πρόκειται για τεχνητά εμπόδια, παρόμοια με αυτά που έχει τοποθετήσει ο δήμος Θεσσαλονίκης σε δρόμους όπως η Ερμού και η Λέοντος Σοφού, τα οποία δεν θα επιτρέπουν τη στάση και τη στάθμευση των ΙΧ οχημάτων.

«Η λογική είναι να τοποθετηθούν εμπόδια στους λεωφορειοδρόμους όλου του ιστορικού κέντρου, ώστε να μην έχουμε σταθμευμένα αυτοκίνητα που θα εμποδίζουν την κίνηση των αστικών λεωφορείων, προκαλώντας την αγανάκτηση του επιβατικού κοινού» δήλωσε στο ΑΠΕ – ΜΠΕ η πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου του δήμου Θεσσαλονίκης, Καλυψώ Γούλα. 





Περισσότερα στο http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=649159&catID=3

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.