Παρασκευή 8 Δεκεμβρίου 2017

Έρευνα: Δύο στους τρεις Έλληνες πληρώνουν εκπρόθεσμα

Δύο στους τρεις Έλληνες καταναλωτές καθυστέρησαν τους δώδεκα τελευταίους μήνες να πληρώσουν εγκαίρως κάποια από τις υποχρεώσεις τους, με την κύρια αιτία για τη συντριπτική πλειονότητα αυτών, το 70%, να είναι η έλλειψη χρημάτων. Πρόκειται για το υψηλότερο ποσοστό που συναντάται μεταξύ 24 ευρωπαϊκών χωρών, σύμφωνα με τη σχετική έκθεση για τις καθυστερήσεις πληρωμών από φυσικά πρόσωπα, από καταναλωτές, που διενήργησε φέτος η Intrum.

Περισσότερα στο http://www.newmoney.gr/palmos-oikonomias/341150-ereina-dio-stous-treis-plironoun-ekprothesma

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.