Δύο στους τρεις Έλληνες καταναλωτές καθυστέρησαν τους δώδεκα τελευταίους μήνες να πληρώσουν εγκαίρως κάποια από τις υποχρεώσεις τους, με την κύρια αιτία για τη συντριπτική πλειονότητα αυτών, το 70%, να είναι η έλλειψη χρημάτων. Πρόκειται για το υψηλότερο ποσοστό που συναντάται μεταξύ 24 ευρωπαϊκών χωρών, σύμφωνα με τη σχετική έκθεση για τις καθυστερήσεις πληρωμών από φυσικά πρόσωπα, από καταναλωτές, που διενήργησε φέτος η Intrum.
Περισσότερα στο http://www.newmoney.gr/palmos-oikonomias/341150-ereina-dio-stous-treis-plironoun-ekprothesma
Περισσότερα στο http://www.newmoney.gr/palmos-oikonomias/341150-ereina-dio-stous-treis-plironoun-ekprothesma

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.