«Συγκρατηθείτε παιδιά. Μόλις χθες δημιουργήσαμε ένα καινούργιο Κίνημα», έγραψε μεταξύ άλλων στον προσωπικό του λογαριασμό στο Twitter
Σε διάψευση των δημοσιευμάτων που τον ήθελαν να σκέφτεται να διεκδικήσει τον δήμο της Αθήνας, προχώρησε μέσα από ανάρτησή του στο Twitter, ο επικεφαλής του Ποταμιού, Σταύρος Θεοδωράκης.«Συγκρατηθείτε παιδιά. Ούτε έχω σκεφθεί, ούτε βέβαια έχω συζητήσει με κανέναν το ενδεχόμενο να διεκδικήσω οποιαδήποτε Δημαρχία. Έχω πολλά ακόμα να κάνω στο Ποτάμι. Και μόλις χθες δημιουργήσαμε ένα καινούργιο Κίνημα, έγραψε.
http://www.protothema.gr/politics/article/739616/theodorakis-den-tha-katevo-gia-dimarhos-athinaion-eho-polla-akoma-na-kano-sto-potami-/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.