Θετικά είναι τα νέα για την κατάσταση της υγείας του Γκόρντον Χέιγουορντ, ο οποίος έβγαλε πλέον την προστατευτική μπότα!
Ο superstar των Μπόστον Σέλτικς περπατά πλέον χωρίς την ειδική μπότα, μπαίνοντας πλέον στο επόμενο στάδιο της αποθεραπείας του.
Παρότι ο ίδιος θέλει να επιστρέψει πριν το φινάλε της φετινής σεζόν, οι άνθρωποι της ομάδας της Βοστώνης δε συμμερίζονται την άποψη του και όπως ξεκαθάρισε πρόσφατα ο Μπραντ Στίβενς, δεν πρόκειται να βιαστούν με την περίπτωση του…
πηγή: http://www.pickandroll.gr/2017/12/14/ta-neotera-gia-ton-travmatismo-tou-cheigouornt/


Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.