Σάββατο 2 Δεκεμβρίου 2017

Μητσοτάκης: Από το «κανένα σπίτι στα χέρια τραπεζίτη», πήγαμε στο οι πλειστηριασμοί είναι… ευλογία!


Οι χειρισμοί της κυβέρνησης στο θέμα των πλειστηριασμών αποτελούν ένδειξη μιας «πολιτικής εξαπάτησης», δήλωσε ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκος Μητσοτάκης, και δεσμεύτηκε ότι το σκάνδαλο «Τσίπρα-Καμμένου», όπως το χαρακτήρισε, σχετικά με την πώληση βλημάτων στη Σαουδική Αραβία, θα διερευνηθεί μέχρι τέλους από τη Βουλή και θα διερευνηθούν οι ευθύνες όλων, όσο ψηλά κι αν βρίσκονται.
«Η Ελλάδα, με ολοένα και μεγαλύτερη ταχύτητα, αποκλίνει αντί να συγκλίνει με τις άλλες χώρες της Ευρώπης, και αντί να προοδεύει βουλιάζει σε ένα τέλμα ψέματος και αναξιοπιστίας», είπε ο κ. Μητσοτάκης, κατά την ομιλία του στο 7ο προσυνέδριο της Νέας Δημοκρατίας στη Θεσσαλονίκη.

Από το «κανένα σπίτι στα χέρια τραπεζίτη», πήγαμε στο οι πλειστηριασμοί είναι ευλογία και αυτό είναι ίσως «η μεγαλύτερη ένδειξη πολιτικής εξαπάτησης μιας κυβέρνησης, η οποία ήρθε στην εξουσία με το ψέμα και τον λαϊκισμό και βρίσκεται τώρα αντιμέτωπη με όλες τις υποσχέσεις που είχε δώσει στον ελληνικό λαό», είπε και κατηγόρησε την κυβέρνηση ότι άρχισε τους πλειστηριασμούς, όχι από τα ακριβά σπίτια και τις βίλες.


Περισσότερα στο http://fimotro.gr/?p=56721

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.