Άριστα οργανωμένη χαρακτηρίζουν την τρομοκρατική επίθεση στο Εφετείο της Αθήνας αξιωματικοί της Αντιτρομοκρατικής Υπηρεσίας, οι οποίοι περίμεναν τρομοκρατικό χτύπημα μέχρι το τέλος του έτους.
Οι τρομοκράτες είχαν κάνει κατόπτευση του χώρου, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις, και γνώριζαν καλά που θα τοποθετήσουν τη βόμβα και που βρίσκεται ο αστυνομικός-φρουρός. Η Αντιτρομοκρατική «βλέπει» τουλάχιστον τέσσερα άτομα πίσω από την επίθεση. Δύο ενόπλους που θα λειτουργούσαν σαν κάλυψη σε περίπτωση που κάτι δεν πήγαινε καλά και δύο άτομα που τοποθέτησαν τη βόμβα. Οι δράστες χρησιμοποίησαν βανάκι που είχαν κλέψει νωρίτερα. Σύμφωνα με την περιγραφή του αστυνομικού-φρουρού, ο οποίος βρισκόταν εντός του Εφετείου, έξω από το κτίριο σταμάτησε ένα κλειστό φορτηγάκι, από το οποίο κατέβηκαν δύο. Ένα ακόμη άτομο περίμενε στο πίσω μέρος του οχήματος και σίγουρα υπήρχε και τέταρτος δράστης που ήταν ο οδηγός.
Σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο κάλυκας υποδεικνύει πως το όπλο που χρησιμοποιήθηκε ήταν Καλάσνικοφ, ενώ το βανάκι είχε κλαπεί το 2015 από την περιοχή του Συντάγματος, όπου το είχε σταθμεύσει ο ιδιοκτήτης του. Το όχημα έφερε πινακίδες κυκλοφορίας όμοιου οχήματος, που κυκλοφορεί νόμιμα σε περιοχή των νοτίων προαστίων.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.