Σάββατο 23 Δεκεμβρίου 2017

«Καθαρό» το όπλο που χρησιμοποιήθηκε στο Εφετείο


«Καθαρό» είναι σύμφωνα με την αστυνομία το καλάσνικοφ με το οποίο πυροβόλησαν οι δράστες της βομβιστικής επίθεσης στο Εφετείο Αθηνών εναντίον του αστυνομικού φρουρού.

Όπως ανακοινώθηκε από την αστυνομία ύστερα από τη βαλλιστική έρευνα που έγινε στον κάλυκα ο οποίος βρέθηκε στο σημείο της επίθεσης προκύπτει ότι το όπλο δεν έχει χρησιμοποιηθεί σε άλλη εγκληματική ενέργεια.


Περισσότερα στο http://fimotro.gr/?p=58876

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.