Κυριακή 3 Δεκεμβρίου 2017

ΝΔ: Ο Τσίπρας ανακάλυψε τώρα ότι θα είχαμε βγει από τα μνημόνια αν εφάρμοζε τις επιλογές μας

ΝΔ: Ο Τσίπρας ανακάλυψε τώρα ότι θα είχαμε βγει από τα μνημόνια αν εφάρμοζε τις επιλογές μας

Κυβέρνηση: Το πρόγραμμα σοκ και δέος του Κυριάκου Μητσοτάκη δεν θα εφαρμοστεί ποτέ

«Με 3 χρόνια καθυστέρηση ο Αλέξης Τσίπρας ανακάλυψε χθες ότι αν εφάρμοζε τις επιλογές της Κυβέρνησης της Ν.Δ., η χώρα μας θα είχε βγει ήδη από τα μνημόνια το 2015», αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Νέα Δημοκρατία  με αφορμή χθεσινές δηλώσεις του Αλέξη Τσίπρα που μεταξύ άλλων είχε δηλώσει απευθυνόμενος στον Πορτογάλο ομόλογό του Αντόνιο Κόστα ότι «η Πορτογαλία αποτελεί «πολύ καλό παράδειγμα για όλους μας». «Δείξατε τον δρόμο, όχι μόνο για το πώς να βγεις από τα μνημόνια, αλλά επίσης πώς να εφαρμόσεις κοινωνικά φιλικές πολιτικές ακριβώς μετά τα μνημόνια» είπε.


Στην ανακοίνωσή της η ΝΔ αναφέρει επίσης: «Παραδέχθηκε (ο Τσίπρας) έτσι ότι η μόνη διαφορά της Ελλάδας από την Πορτογαλία είναι ο ίδιος και η καταστροφική Κυβέρνησή του».

Πηγές του Μαξίμου, απαντώντας στο σχόλιο της ΝΔ, σχολιάζουν ότι το πρόγραμμα «σοκ και δέος» του προέδρου της ΝΔ Κυριάκου Μητσοτάκη δεν θα εφαρμοστεί ποτέ, όπως δεν εφαρμόστηκε ποτέ μέχρι τέλους και «η εφιαλτική συμφωνία Σαμαρά - Βενιζέλου».


Περισσότερα στο http://www.protothema.gr/politics/article/737382/nd-o-tsipras-anakalupse-tora-oti-tha-eihame-vgei-apo-ta-mnimonia-an-efarmoze-tis-epiloges-mas/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.