Κυβέρνηση: Το πρόγραμμα σοκ και δέος του Κυριάκου Μητσοτάκη δεν θα εφαρμοστεί ποτέ
«Με 3 χρόνια καθυστέρηση ο Αλέξης Τσίπρας ανακάλυψε χθες ότι αν εφάρμοζε τις επιλογές της Κυβέρνησης της Ν.Δ., η χώρα μας θα είχε βγει ήδη από τα μνημόνια το 2015», αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Νέα Δημοκρατία με αφορμή χθεσινές δηλώσεις του Αλέξη Τσίπρα που μεταξύ άλλων είχε δηλώσει απευθυνόμενος στον Πορτογάλο ομόλογό του Αντόνιο Κόστα ότι «η Πορτογαλία αποτελεί «πολύ καλό παράδειγμα για όλους μας». «Δείξατε τον δρόμο, όχι μόνο για το πώς να βγεις από τα μνημόνια, αλλά επίσης πώς να εφαρμόσεις κοινωνικά φιλικές πολιτικές ακριβώς μετά τα μνημόνια» είπε.Στην ανακοίνωσή της η ΝΔ αναφέρει επίσης: «Παραδέχθηκε (ο Τσίπρας) έτσι ότι η μόνη διαφορά της Ελλάδας από την Πορτογαλία είναι ο ίδιος και η καταστροφική Κυβέρνησή του».
Περισσότερα στο http://www.protothema.gr/politics/article/737382/nd-o-tsipras-anakalupse-tora-oti-tha-eihame-vgei-apo-ta-mnimonia-an-efarmoze-tis-epiloges-mas/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.