Δευτέρα 11 Δεκεμβρίου 2017

Νέες «βολές» Κοντονή στον πρόεδρο του ΣτΕ: Ξεπέρασε κάθε όριο


«Είναι αναφαίρετο δικαίωμα των πολιτών η κριτική των δικαστικών αποφάσεων» δήλωσε ο Σταύρος Κοντονής σχετικά με την αντιπαράθεση, που είχε με τον πρόεδρο του Συμβουλίου της Επικρατείας -κατά τις εργασίες της γενικής συνέλευσης της Ένωσης Εισαγγελέων Ελλάδος- για το θέμα των δηλώσεων «πόθεν έσχες» των δικαστών και των εισαγγελέων.

«Ένας πολίτης -είτε είναι υπουργός ή ένας οποιοσδήποτε πολίτης- δεν δικαιούται να έχει γνώμη για μια απόφαση που εξέδωσε ένα δικαστήριο;» διερωτήθηκε ο ίδιος, υπογραμμίζοντας πως «ρόλος της κυβέρνησης είναι να προστατεύσει τους θεσμούς και πρώτα και κύρια το κύρος της Δικαιοσύνης στα μάτια των πολιτών».

Σε ό,τι αφορά τις αιτιάσεις, που διατύπωσε σε βάρος του ο κ. Σακελλαρίου περί «ωμής παρέμβασης στη Δικαιοσύνη», το κυβερνητικό στέλεχος απάντησε: 

«Νομίζω ότι ο πρόεδρος του ΣτΕ ξεπέρασε κάθε όριο χθες με αυτή την ακραία και άδικη φρασεολογία. Αδικεί και τον ίδιο και τον θεσμό που υπηρετεί». 


«Στις διατάξεις του πόθεν έσχες δεν πρέπει να εμφιλοχωρούν εξαιρέσεις», συνέχισε ο υπ. Δικασιοσύνης, εξηγώντας ότι «δεν γίνεται να προχωρήσει αυτή η κοινωνία με εξαιρέσεις, διότι τότε καταστρατηγείται κάθε κανόνας ισονομίας».

«Δεν γίνεται να υποχρεούται κάποιος να δηλώνει εισοδήματα και χρήματα, τα οποία έχει στους λογαριασμούς των τραπεζών και να μην υποχρεούται να δηλώσει χρήματα ή άλλα τιμαλφή, που έχει σε μία θυρίδα τράπεζας. Ειλικρινά γι αυτόν τον λόγο επανήλθα [...] Όταν οι πολίτες βλέπουν ότι για θέματα, που τους αφορούν, οι δικαστές χρησιμοποιούν δύο μέτρα και δύο σταθμά, τότε ο θεσμός φθείρεται και η εμπιστοσύνη των πολιτών στη Δικαιοσύνη απομειούται» επισήμανε ο υπουργός.

Παρατήρησε, δε: «Είναι πρόβλημα γενικά στην κοινωνία μας, κάθε φορά που έρχεται η κυβέρνηση να θεσπίσει κανόνες, οι οποίοι θα ισχύουν έναντι όλων, μία μερίδα πολιτών να αντιδρά --είτε αυτοί είναι οι δικαστές για τη δήλωση του πόθεν έσχες, είτε είναι π.χ. ένας επαγγελματικός κλάδος, για το αν θα πρέπει να έχει μηχανήματα πλαστικού χρήματος στο γραφείο για την είσπραξη αμοιβών».




Περισσότερα στο http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=650384&catID=1

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.